Stockfleths søker avdelingsleder

Søknadsfrist: Snarest

Vis stillinginfo Søk på stillingen

ASAP

Har du en sterk interesse for kaffe, er flink på service og kan jobbe effektivt? Hvis du i tillegg er flink til å lede, motivere andre og skape et godt arbeidsmiljø i en kvalitetsfokusert bedrift er du riktig person for denne jobben.

 

Vi søker nå etter en person som kan drive vår kaffebar på Ski Storsenter. Kaffebaren ligger i første etasje på senteret og har egen inngang samt uteservering. Klientellet består både av pendlere, ansatte på senteret, folk som er på handletur og andre som har lyst til å nyte en nydelig kopp kaffe.

 

Som avdelingsleder må du, i tillegg til å selv levere et høyt nivå ved arbeid som barista i bar, få med deg hele teamet opp og frem. Du må kunne vise både med ord og eksempel hva det vil si å jobbe effektivt samtidig som du yter god service og leverer et godt produkt til hver enkelt kunde.

 

Du har stolthet i å drive en ren, ryddig og velfungerende kaffebar. Du har det løpende helhetlige ansvaret for drift av kaffebaren og sikrer gjennom tilstedeværelse og godt lederskap at denne drives i henhold til Stockfleths driftsmodell, hvor kundeopplevelsen står i sentrum.

 

Vi ser etter deg som:

• Har entusiasme og driv

• Et ønske om å forbedre og å lære

• Har gode kommunikasjonsevner, for å kunne ha god dialog med baristaer, administrasjon og senterledelse

• Er flink til å lede, motivere og skape et godt arbeidsmiljø i en bedrift hvor kvalitet og gode kundeopplevelser står sentralt • Har en mentalitet for å bygge sten på sten over tid og alltid jobbe for å bli bedre

• Er god på service og salg, og kan lære dette videre til sine ansatte

• Har erfaring med drift og ledelse innenfor service og/eller salg

 

Arbeidsoppgaver vil bl.a. være:

• Overordnet drifts- og resultatoppfølging

• Planlegging og gjennomføring av operasjonelle gjøremål for å nå budsjettmål, herunder nødvendige justeringer iht utvikling

• Aktiv salgsledelse og løpende oppfølging av teamets medlemmer

• God og tydelig ledelse av eget team, herunder oppfølging i bar, via personalmøter og medarbeidersamtaler i de tilfeller det anses nødvendig

• Deltagelse på driftsmøter og andre pålagte møtearenaer som tilhører stillingen, og på disse aktivt bidra med innspill som kan legge til rette for måloppnåelse for såvel kjeden som for egen avdeling

• Å vedlikeholde og utvikle teamets kunnskap om sortiment og bryggekunnskap gjennom å tilegne og utvikle egen kunnskap

• Å sikre tilberedning og servering av mat og drikke i henhold til gjeldende oppskrifter og kvalitetsstandard • Å gjennomføre renhold iht den enhver tid gjeldende plan

• Utvikling og vedlikehold av lokale intern kontroll-, drifts- og HMS-rutiner

• Utarbeidelse av vaktlister iht arbeidsmiljøloven og løpende sikre at arbeidskontraktsforpliktelser overholdes • Å sørge for at kaffebaren driftes i henhold til Stockfleths verdigrunnlag

• Å gjennomføre sentralt koordinerte salgs- og markedskampanjer

• Å sikre at lokalt profilutviklingsarbeid ivaretas

• Å gjennomføre annet forefallende arbeid for å sikre at inventar og utstyr ivaretas.

• Varebestilling og lagerkontroll og svinnforebygging

Stockfleths tilbyr et ungt, sosialt og godt arbeidsmiljø med høyt kompetansenivå, gode muligheter for innflytelse av drift og gode utviklingsmuligheter.

 

Stillingsbrøk: 100%

Føler du at du er den rette kandidaten, ikke nøl med å søke. Ta gjerne også kontakt om du ønsker mer informasjon om stillingen. Spørsmål kan rettes til drifts- og opplæringsansvarlig, Hans Olav, i Stockfleths på e-post: hansolav@stockfleths.as

 

Søknad og cv sendes til: jobb@stockfleths.as

Merk søknad: Avdelingsleder på Stockfleths Ski Storsenter

 

Tiltredelse: snarest

Om Stockfleths | Om Stockfleths Ski